Megnyílt a tizedik The Body Shop üzlet

Hosszas előkészületeket követően és a járvány okozta nehézségeket leküzdve június 25-én a The Body Shop hazai forgalmazója, az Avanzo-Trade KFT megnyitotta eddigi legnagyobb üzletét Budapest szívében. A Fashion Streeten 153 négyzetméteren, exkluzív belső térrel várják a vásárlókat, az alsó szinten kialakított VIP rendezvényteremben pedig az egyénre szabott smink- és arcápolási tanácsadás mellett exkluzív események is megrendezésre kerülnek majd. 

A The Body Shop története 1976-ban, Brightonban kezdődött egy bátor nő, Anita Roddick úttörő munkájával. A márka aktivista szellemiségét megőrizve mára több, mint 40 országban hirdeti büszkén, hogy az üzlet a jó eszköze is lehet.

Ezeket az erős elveket követve örömmel tapasztalják, hogy hazánkban is egyre nagyobb az igény a minőségi összetevőkre, a tudatos vásárlás, a környezeti kincsek és helyi közösségek egyensúlyának megóvása jelentős szerepet játszik a vásárlásnál meghozott döntésekben.

2017 szeptembere óta a The Body Shop a Natura globális cégcsoport tagja, amivel egy új, izgalmas fejezet nyílt meg a márka történetében. A brazil Natura minden tagja elkötelezetten harcol az állatkísérletek ellen és az etikus üzlet megvalósításán dolgozik.

A The Body Shop Magyarországon

Kizárólagos hazai forgalmazóként az Avanzo-Trade KFT 2012-ben nyitotta meg az első magyarországi The Body Shop üzletet az Aréna Mallban. A hozzá tartozó cégcsoport az eltelt 8 év alatt a vidéken és a fővárosban megnyitott immár 10 üzlet mellett Szlovákiában és Szlovéniában is képviseli az anyacég erős elveit és úttörő, aktivista szellemiségét.

“Fantasztikus érzés egy olyan céggel együtt dolgozni, akik tényleg komolyan gondolják, hogy az üzlet kötelességgel jár. Büszkék vagyunk rá, hogy a The Body Shoppal dolgozhatunk. Nekünk ez több, mint üzlet, ez a küldetésünk.” – vallja Banga Ildikó – a The Body Shop magyar franchise partnerének, az Avanzo-Trade Kft-nek résztulajdonosa és kereskedelmi vezetője.

A szépségrecept

A The Body Shop szépségreceptje a kezdetektől fogva rendkívül egyszerű és mégis nehezen utánozható: természetes alapanyagok, ősi receptek és modern technológia. Az 1987-ben indult, úttörő Közösségi Kereskedelmi program keretében ma már több, mint 20 országból szerzik be értékes, természetes alapanyagaikat és merítenek a helyi közösségek értékes tudásából, ezzel is segítve fennmaradásukat.

A Ghánában, kézzel szüretelt és tradicionálisan előállított sheavaj, a Nicaraguából származó szezámolaj, a Kamerunban hagyományos módon begyűjtött méhviasz, az organikus aloe vera és még számos, méltányos kereskedelemből beszerzett kincs gazdagítja minden terméküket.

Minden, The Body Shop termék állatkísérlet-mentes, számos vegetáriánus és vegán. A természet megóvása és az állatok védelméért folytatott harc a márka alappillérei.

Újragondolják a műanyaghoz való hozzáállásukat és a csomagolásaikat, hogy a lehető legfenntarthatóbb márka lehessen. Sok célt elértek már ezen a területen: elindították  Közösségi Kereskedelmi újrahasznosított műanyag programjukat és több, mint 100 termékük flakonja készül 100%-ban újrahasznosított műanyagból. Hosszú távon gondolkodnak és még rengeteg munka áll előttük egy fenntarthatóbb márka építésében.

Megosztom