K-beauty – avagy a koreai szépségápolás világa

Az Arena Mall emeletén található dm üzletben ünnepelte meg a drogéria az új koreai arcápolási termékek polcokra kerülését. Az est háziasszonya, Takács Nóra köszöntötte a résztvevőket: a megnyitón beszédet mondott Mr. Park Keewon, a KOTRA Budapest igazgatója, valamint Kanyó Roland a dm Kft. marketing és PR menedzsere. Az est hangulatáról a K-pop DJ gondoskodott, emellett koreai népviseletbe öltözött hostessek és arcápolási szakértők várták a vásárlókat.

A K-Beauty, a koreai szépségápolás térhódítása a 2000-es évek elején indult meg, az újfajta, tudatos arcápolási szokással egy új szemlélet és trend kezdődött. Ekkor került előtérbe a K-Beauty, hiszen csak az ápolt és üde arcbőr lehet az alapja a természetes szépségnek és a tökéletes sminknek. És hogy mi a siker titka?

„A koreai 10 lépcsős arcápolási rutin azért terjed el a világban, mert a bőr tudatos, valódi igényei szerinti ápolásról szól. Természetesen mindenki a bőrtípusának, az időjárásnak, napszaknak megfelelően kialakíthatja saját rutinját. A legfontosabb lépések és termékek – az arclemosók, eszencia, ampulla, arckrémek, hidratálók – mellett az AHA, BHA hámlasztók, a reggeli rutin kötelező napvédői és az esti rutin éjszakai pakolásai, maszkjai megfelelő sorrendben és módon való használatával egészséges, szép bőr érhető el.” – mondta Vecsey Hedvig a KOTRA Budapest* kapcsolattartója.

„A dm számára kiemelten fontos, hogy a vásárlók a termék megvétele előtt megnézzék az összetevőket és informálódjanak annak minőségéről – folytatta Kanyó Roland. A dm állandó megújulás képessége abban rejlik, hogy az aktuális trendek terén ne követők, hanem alakítók legyünk. A szortimentbővítés során négy új márkát köszönthetünk a dm polcain:

  1. A Benton márka a CLEAN BEAUTY, a „tiszta szépség” kozmetikai trend úttörője. A márkanév szellemében a termékek célja az egészséges, fiatalos bőr állapotának megőrzése természetes és tiszta hatóanyagokkal, káros összetevők nélkül.
  2. COSRX bőrbarát összetevőkre alapozott, állatkísérletmentes termékeket kínál. Többek között AHA és BHA hámlasztókat, valamint prémium hidratálókat találhatunk meg a szortimentben.
  3. It’s skin –  It’s my skin, – ez az én bőröm – márkanév hűen tükrözi az ideális arcbőr filozófiáját, amely eléréséhez a cég alapítói a Szöuli Egyetem bőrgyógyászaival és klinikai kutatóival együttműködve fejlesztik ki minden terméküket. A növényi hatóanyagokkal dúsított szérumok alkalmasak az érzékeny bőr ápolására is.
  4. Az Etude House szépségápolási termékei remek kiegészítői lehetnek az arcápolási rutinnak. Jelenleg a kínálatban egy hajpánt, valamint egy arctisztító szilikon kefe található meg.

Az innovatív, világszínvonalú összetevők, a természet inspirálta különleges és magas hatóanyagtartalom, valamint az állandó megújulás és termékfejlesztés eredményeképpen a koreai kozmetikumok igazi innovációt képviselnek a piacon.  A ma már mindennapi szépségápolási rutinunk számos terméke, a BB krém, az eszencia, a fátyolmaszk is a koreai kozmetikai iparnak köszönhető. Mindezek pedig azt eredményezik, ha valaki kipróbálja és megismeri a koreai kozmetikumokat, akkor szinte biztosan megszereti és használni fogja a K-Beauty termékeket.

(*A KOTRA, a Koreai Nagykövetség Kereskedelmi Kirendeltsége 1998 óta van jelen Magyarországon, abból a célból, hogy segítse a koreai-magyar kereskedelmi kapcsolatok kiépítését, a koreai cégek és termékek magyarországi piacra jutását.)

Megosztom