30 éve a hazai piacon

Tudtad? A világ legnagyobb közvetlen értékesítéssel foglalkozó vállalata, az Amway 30 évvel ezelőtt, 1991 júniusában lépett a hazai piacra, 15 izgalmas termékkel.

A vállalat azóta rengeteg változáson esett át, és termékpalettája közel 400 csúcsminőségű termékre bővült, melyek között találsz az egészséges táplálkozással, bőrápolással, színes kozmetikumokkal, valamint otthonápolással kapcsolatos termékeket. A magas minőségnek köszönhetően, nincs olyan, aki ne hallott volna a márkáról, vagy ne használna Amway terméket, de íme egy válogatás a közkedvelt, ikonikus termékekből, melyek meghatározták a márka hazai történetét!

1. A kezdetek: Amway Home L.O.C.

 

Az Amway Home L.O.C. Univerzális tisztítószer volt a legelső Amway termék, mellyel a vállalat alapításakor, 1959-ben léptek piacra, és amely egy szempillantás alatt bestseller lett hazaibevezetésekor is. Mi a siker titka? Hatékony, koncentrált, biológiailag lebomló és környezetkímélő. Olyan tulajdonságokkal bír, melyek mit sem veszítettek értékükből évtizedek óta! Ragyogóan tisztává varázsolja az összes felületet és biztos lehetsz benne, hogy használatával semmilyen káros anyagot nem viszel be az otthonodba. Az L.O.C. az Amway által szabadalmaztatott BIOQUEST formulát tartalmazza, azaz természetes forrásból származó összetevőkből készült. A „kistestvért”, az L.O.C. mini törlőkendőt pedig bárhová magaddal viheted, sőt akár folttisztításra is használhatod!

2. A gyönyörű szempillákért: ARTISTRY Hosszabbító és kiemelő szempillaspirál

 

A tisztítószerek bevezetését követően az Amway termékpalettája a szépségápolási kategóriával bővült. Az ARTISTRY az egészségtől ragyogó bőrre és praktikus sminktermékekre fókuszál: az innovatív termékek megalkotásakor a természetes hatóanyagokat ötvözi a legújabb bőrápolási technológiákkal. Az ARTISTRY Hosszabbító és kiemelő szempillaspirál 1994-es hazai bevezetése óta igazi közönségkedvenc. Különleges FlexFX formulájának és OptiLength praktikus keféjének köszönhetően mesésen hosszítja, íveli a szempillákat és varázsolja gyönyörűvé tekintetünket úgy, hogy nem kelt természetellenes hatást. Nem hiányozhat egyetlen sminktáskából sem!

3. Táplál és óv: G&H NOURISH+™ szappan

 

Az Amway testápoló termékei is a 90-es évek elején érkeztek Magyarországra. A G&H termékcsalád neve eredetileg aösszetevőkre, a glicerinre és a mézre utalt. A tápláló szappanok, testápolók és dezodorok gyorsan meghódították a hazai vásárlók szívét. A termékcsalád nemrégiben megújult: legikonikusabb és legnépszerűbb tagja a NOURISH+™ tápláló szappan, melyet lágy és kíméletes összetevői, a narancsvirágméz, a shea vaj és tökmagolaj révén a legérzékenyebb bőrre is bátran használhatunk.

4. Világelső multivitamin: Nutrilite DOUBLE X

2004-ben érkezett Magyarországra a világ vezető étrend-kiegészítő márkája, a Nutrilite. A DOUBLE X a világ vezető multivitaminja. A népszerű étrend-kiegészítő 12 létfontosságú vitamin, 10 ásványi anyag és 22 növény kiegyensúlyozott kombinációját tartalmazza, ezáltal a fitotápanyagok széles és értékes választékát biztosítja a szervezet számára. A termék továbbá egyedülálló PhytoBlend™ keverékkel dúsított – ez az exkluzív komplex olyan gyümölcsökből, zöldségekből és gyógynövényekből készült, amelyeket nem könnyű a hétköznapi étrenddel bevinni. Akár aktív életet élsz, akár több energiára lenne szükséged, a DOUBLE X™-el könnyedén veszed majd az akadályokat!

5. A pozitív energia: XS Power Drink

Az Amway legfiatalabb márkája, az XSenergiával, eredetiséggel és még több élménnyel töltötte meg a vállalattermékportfólióját. A közkedvelt XS Power Drink italok négyféle B-vitamint, valamint koffeint és taurint tartalmaznak, melyek hozzájárulnak a fáradtság és a kimerültség leküzdéséhez és az energiaszint fenntartásához.Ötféle ízben frissítenek fel és cukormentesek, így az extra kalóriáktól sem kell tartanunk. Vigyél mindig egyet magaddal, és fogyaszd el, amikor hosszúra nyúlik a munkanap, vagy kimerültnek érzed magad!

#amwaymagyarorszag30 #amwayhungaria30#amwaymagyarorszag

Az Amway-ről

A családi tulajdonban álló Amway egy 8,5 milliárd dolláros forgalmú, fogyasztási cikkeket gyártó, közvetlen értékesítéssel foglalkozó vállalat. Székhelye Adában, az Amerikai Egyesült Államokban található. A vállalat elsődleges célja, hogy hozzásegítse az embereket egy egészségesebb és jobb élet eléréséhez. Az Amway legnépszerűbb márkáit, így a Nutrilite™ vitamin, ásványi anyag- és étrend-kiegészítő termékeket, az ARTISTRY™ bőrápolási termékeket és színes kozmetikumokat, az eSpring™ víztisztító rendszereket és az XS™ energiaitalokat kizárólag Amway üzleti vállalkozók forgalmazzák. A 2020-as Direct Selling News Global 100 szerint a 2019-es globális értékesítési adatok alapján az Amway a világ legnagyobb közvetlen értékesítéssel foglalkozó vállalata. A vállalat éves forgalma a közvetlen értékesítési tevékenység mellett egyéb üzleti műveletekből származik. A vállalattal kapcsolatos hírekért látogasson el a https://news.amway.hu// oldalra.

Megosztom