
Nemet mond a közösségi oldalakra a jól ismert kozmetikai márka
November 26-tól a globális Lush brand hátat fordít a Facebooknak, Instagramnak, TikToknak és Snapchatnek addig, amíg nem biztosítanak biztonságosabb környezetet …
November 26-tól a globális Lush brand hátat fordít a Facebooknak, Instagramnak, TikToknak és Snapchatnek addig, amíg nem biztosítanak biztonságosabb környezetet …
A Procter & Gamble ’Ültessünk jobb levegőt’ kampánya keretében hazai erdő telepítésével harcol a klímaváltozás káros hatásai ellen. A Procter&Gamble …
Ha te is elgondolkodsz azon, hogy hazaviszel egy kutyát, miután végigpörgetted a közösségi oldalakat, és döbbenten láttad, hogy mennyi kisállat …
Szemüvegkeretbe foglalta Schiffer Miklós stílusos eleganciáját: a nemzetközileg is ismert magyar divat- és stílustanácsadó, divatszakértő és a Tipton Eyeworks közös …
A kezdeményezés célja, hogy segítséget nyújtson a mindennapi károsanyag-kibocsátás csökkentésében a környezetünk és az egészségünk érdekében …
Évente átlagosan több mint 6 millió tonna hulladék kerül a folyókba, tengerekbe vagy óceánokba, ami teljesen tönkreteszi a helyi ökoszisztémát. …
A 2021-es ősz mámorítónak ígérkezik: a folyamatosan bővülő, jórészt díjnyertes csokoládékölteményekből álló chocoMe termékpalettán a Petit 9 új ízei, táblás csokoládékülönlegességek, valamint …
Magával ragadó kulturális utazásban lehetett része azoknak, akik ellátogattak a Katti Zoób Divatház éves …
A nap feladványa: ragályos, fiatalabbnak és sikeresnek látszol tőle, nem kerül pénzbe, és ez a boldogság egyetemes jele a világegyetemben. …
Kedvenc ruháink nem csupán tárgyak, történetük van, amiért szívesen felvesszük őket újra és újra. De minél többször viseljük, annál gyakrabban …