2019.10.17. ,
facebookrss


LEGFRISSEBB SZÁM

cimlap

HÍRLEVÉL FELIRATKOZÁS

Email*
Név*


Jól vagyok

A fiatalok nem mindig mondják ki, hogy mit éreznek

2019.10.08  12:24   frissítve: 2019.10.08 12:32
mail
nyomtatás
betuméret növelés
betuméret csökkentés

A Dove-nál hisznek abban, hogy egyetlen fiatalt sem szabad visszatartani attól, hogy maximálisan kibontakoztassa képességeit. Azonban a szépséggel kapcsolatos sztereotípiák hatással vannak az önbizalmukra - a kevés önbizalom és a megjelenéssel kapcsolatos frusztrációk pedig megakadályozhatják a fiatal lányokat és fiúkat abban, hogy a legjobbat hozzák ki önmagukból. Ezek a szorongások aztán hatást gyakorolnak egészségükre, baráti kapcsolataikra, vagy akár iskolai teljesítményükre is.
Tanulmányok alapján kijelenthetjük
, hogy 10-ből 8 lányban olyan frusztrációt okoznak az elérhetetlen szépségideálok, amiket nap, mint nap látnak, hogy ez megakadályozza őket abban, hogy teljes értékű életet éljenek? Sokszor nem merik vállalni a véleményüket, sőt, fontos eseményeket, programokat hagynak ki (legyen szó akár sportról, úszásról, iskolai tevékenységekről). Mi több, előfordulhat, hogy veszélyeztetik az egészségüket is azzal, hogy nem esznek, vagy nem kérnek segítséget, amikor a megjelenésük miatt nem érzik jól magukat a bőrükben.

Jövő generáció

Éppen ezért érzik fontos feladatuknak a Dove-nál, hogy küzdjenek a média által sugárzott képek romboló hatása ellen. Küldetésüket a nők mellett szeretnénk kiterjeszteni a feltörekvő generációra is. Szeretnék, ha úgy nőnének fel, hogy pozitív kapcsolatban állnak a saját külsejükkel - szeretnék segíteni a fiatalokat az önbizalmuk növelésében, hogy a lehető legtöbbet tudják kihozni önmagukból.  

Önbizalom program

Ebből a gondolatból született meg 2004-ben a Dove Önbizalom Program, amely idén hazánkban is elindult - célunk, hogy 2020-ra 40 millió fiatalt érjünk el az aktivitásaikkal. A programban egy olyan edukációs csomagot készítettek külföldi és hazai szakértők segítségével, amely segíti a szülők és a tanárok munkáját a pozitív, önbizalmat építő és erősítő kommunikációban. Az izgalmas témákat (például cikizés-zaklatás, vagy a média és az ideálképek hatása) feldolgozó forrásanyagok bárki számára ingyenesen letölthetők a cég weboldaláról (http://www.dove.com/onbizalom).

Edukációs csomag

Emellett aktívan is szerepet vállalnak, önkéntes tanáraik közvetlenül az értintett célcsoporthoz szólva, az iskolákba juttatják el a programot és edukálják a jövő generációját. Ezen kívül, workshopok keretein belül a felső tagozatos diákok számára pszichológus, egészségügyi és média szakértők a márka nagyköveteivel karöltve mutatják be a cég videóit, esettanulmányait és adnak szakmai tanácsokat.

TIPP:

Szeptember és október hónapban megtalálhatóak országosan a boltok polcain a limitált csomagolású Dove termékeink, a Rossmann üzleteiben pedig a díszdobozos kiadás, melynek megvásárlásával nyereményjátékban is részt lehet venni. Segíts Te is egy lánynak egészséges önbizalmának építésében a környezetedben!  





A kommenteléshez be kell jelentkezni.

Hozzászólások

Nincs hozzászólás