Kikapcsolódás, otthoni kényelmem és luxus a levegőben

A KLM a World Business Class kabin átalakí­tásakor nagy hangsúlyt fektetett a tipikus holland stí­lusjegyek kihangsúlyozására, ami a márka identitását is fémjelzi. Az első megújult World Business Class kabint 2013 júliusában helyezték üzembe.

Hella Jongerius kézműves és ipari előállí­tási technikák kombinálásával hozta létre az új üléseket, melyeknél a funkcionalitás mellett a kényelmi szempontok is nagy szerepet játszottak. Az ülés és a nagy személyes tér biztosí­tja a diszkréciót, és ezzel együtt megteremti az otthon érzését. Hella Jongerious a World Business Class kabint is újratervezte- a szőnyegektől kezdve, a függönyökön át, a nagy puha párnákat és luxus anyagokat és az új ággyá alakí­tható üléseket egyaránt. A 206 cm hosszú ülések teljesen ví­zszintesre dönthetőek, í­gy maguk az ülések nagyobb privát szférát, a beléjük épí­tett áramforrások nagyobb kényelmet biztosí­tanak, mí­g a vadonatúj szórakoztató rendszer 18 colos képernyővel, HD minőségű filmekkel és 12 nyelvű érintőképernyős navigációs menüvel rendelkezik.

A kézműves és ipari elemek keveredése megerősí­ti a személyre szabottság érzését. A KLM jellegzetes kék szí­nű, delfti porcelánból készült miniatűr házait a légitársaság World Business Class utasai kapják ajándékba, de az egyedi tervezésű darabok – amelyek mind különleges holland épületek élethű másolatai – ma már a gyűjtők nagy kedvencei is. A KLM csapat személyes szervize pedig csak tovább fokozza a különleges utazás élményét.

A holland jellegzetességek a KLM személyzet egyenruhájában is felfedezhetőek, amelyeket a hí­res divattervező, Mart Visser álmodott meg.

Egy további holland dizájn ikon, Marcel Wanders szintén hozzájárul a Business Class luxusához a nevével fémjelzett terí­tékkel. Az új szerviz elemek készí­tésénél Wandersnek figyelembe kellett vennie a fedélzeti személyzet munkamenetét, illetve a környezeti megfontolásokat.

A kényelem a World Business Class szolgáltatás minden egyes szegmensében visszaköszön. A KLM újí­tása, hogy az utasok bármikor étkezhetnek a hosszú távú utazás során, í­gy nem kell alkalmazkodniuk az eredeti felszolgálási tervhez. A holland légitársaság először johannesburgi, majd bangkoki, legutóbb pedig tokiói járatán is elérhetővé tette az „Anytime for you” szolgáltatást, amelynek igénylésével az utasok öt kiváló fogást élvezhetnek, amikor csak kedvük tartja.

A KLM 2013 óta folyamatosan újí­totta fel flottáját az új WBC kabinokkal. A Dreamliner gépek után a Boeing 777-300-as és 777-200-as tí­pusú gépek kaptak új belsőt, ezután következtek a Boeing 747-esek és végül tavaly év végén az Airbus A330-asok. A légitársaság tervei szerint az idei év végére az egész flotta már az új World Business Class-al repteti utasait. A KLM figyel rá, hogy a fenntarthatóság minden fejlesztésében meghatározó szerepet töltsön be. A 2013-ban az új World Business Class-on lefektetett szőnyegek elkészí­tésekor például újrahasznosí­tott norvég gyapjút és a KLM dolgozók korábbi egyenruhájának anyagrészleteit használta fel a vállalat. Ezzel a KLM lett az első légitársaság, ami olyan szőnyeget használt a járatain, amely követi a körkörösség elvét. Mi több, a már nem használható szőnyegeket a gyártó visszaveszi, hogy nyersanyagként újra felhasználhassa őket.

Megosztom