2017.11.24. ,
facebookrss


LEGFRISSEBB SZÁM

cimlap

Az Intimissimi új kampányában az erős nőket ünnepli

A márka magyarországi nagykövete: Weisz Fanni lett.

Családi Lap
2017.09.13  09:00   
mail
nyomtatás
betuméret növelés
betuméret csökkentés

Az Intimissimi új, #insideandout kampánya világszerte tegnap indult, mellyel a márka az inspiráló, különböző területeken sikeres nőkre összpontosít; Irina Shaykra, Ana Ivanovic-ra, Ella Mills-re és Dakota Johnsonra, és itthon most már a gyönyörű Weisz Fannira.
Az Intimissimi hisz abban, hogy a nő saját stílusa tükrözi egyedülálló személyiségét. Az új kampány ezt az üzenetet közvetíti, rendhagyó megközelítést alkalmazva; a kampányfotókon semmilyen fehérnemű nem látható. A márka arra kér minket, hogy tekintsünk be ezeknek a hihetetlen nőknek a valódi világába - ünnepeljük személyes győzelmüket és eredményeiket. Az Intimissimi azt vallja, hogy a szépség valójában a nők belső erejéből és karakteréből fakad.


A márkával hosszú távon együttműködő múzsa, Irina Shayk visszatér, együtt Ana Ivanovic, professzionális teniszezővel, a szakácsművész és vállalkozóval, Ella Mills-szel, valamint Dakota Johnson színésznővel. Ebbe a különleges körbe csatlakozik most be még egy varázslatos nő, a nemcsak szépségéről és kifinomult bájáról, hanem rendkívüli sokoldalúságáról és inspiráló, példaértékű személyiségéről is ismert Weisz Fanni siket modell és esélyegyenlőségi aktivista, aki méltó képviselője az előremutató szellemiségű olasz fehérneműmárkának. „Nagyon büszke vagyok, hogy az Intimissimi új kampányának a részese lehetek. Igazán különleges megközelítésnek tartom a márkától, hogy erős nőket helyezve a középpontba történeteket mesél el, és épp ezért ruhában mutatja be őket" - mondta Weisz Fanni.



Ez az öt nő túlmutat a szexualitáson és a vágyon, amelyek általában a fehérnemű hirdetések alapmotívumai, ehelyett inkább erősségeik, ambícióik és hiteles személyiségük áll ábrázolásuk középpontjában. A kampány valódi, mindennapi életekről szól - ezek az értékek tökéletesen kifejezik az Intimissimi új szellemiségét, a nők ünneplését #insideandout.


Az #insideandout elnevezést Mario Testino és csapata, a MARIOTESTINO+ álmodta meg. Az Intimissimi most először működött együtt a világhírű fotóssal, filmrendezővel és kreatív igazgatóval, hogy lencsevégre kapja a négy nemzetközi sztárt és életre keltse az Intimissimi egyedülálló elképzelését.


A nemzetközi kampány megragadja főszereplőinek egyedülálló személyiségét - Magyarországon Weisz Fanni különleges részvételével köszönti a nőiessséget: a márka bemutatja exkluzív melltartó kollekcióját, amely különböző formákon és méreteken keresztül közvetíti az üzenetet, amely szerint a megfelelő melltartóval minden nő magabiztosnak érezheti magát.


A kampány tegnap délután, Irina Shayk nemzetközi nyitóposztjával vette kezdetét. Ne maradj le az izgalmas részletekről és a nőiesség ünnepléséről!





A kommenteléshez be kell jelentkezni.

Hozzászólások

Nincs hozzászólás