30 ÉVES A CALZEDONIA! BOLDOG SZíœLETÉSNAPOT!

Ebből a különleges alkalomból idézzük fel annak a sokarcú világmárkának a “történelmét”, amely az évek során a legwear és a beachwear tervezésnek is első számú specialistájává vált és szezonról szezonra stí­lusos modellekkel, innovatí­v anyagokkal és trendteremtő fazonokkal biztosí­tja azt lehetőséget a nők számára, hogy még szebbnek érezhessék magukat.

Az évek során a Calzedonia kialakí­totta saját stí­lusát, amelyben a sikket, a nőiességet és sok esetben a praktikumot egyesí­tő kiegészí­tők sztárszerepben tündökölnek. A márka figyelemmel kí­séri az aktuális nemzetközi irányzatokat, ezek a cég saját divatnyelvén, technológiai újí­tások nyomán, trendi, innovatí­v, ellenállhatatlan termékek formájában kelnek életre és szolgálják nők millióit, szerte a világon.

A Calzedonia figyelmének középpontjában mindig is a nők álltak: a márka számos üzenettel tisztelgett a női erő előtt: 2014-től olyan ikonikus sztárral szólí­totta meg a világ nőuniverzumát, mint Julia Roberts, aki a mai napig a márka arcaként ragyog. 2015-ben az új PREMIUM harisnyák nagy sikerrel debütáltak, a TOTAL SHAPER-t ismét a szí­nésznő mutatta be a nőiesség és az egyediség ikonjaként.

A Calzedonia, ezerarcú fürdőruha kí­nálatának köszönhetően egész évben, a nyári szezonban is elkí­séri a nőket, amikor a harisnya a komód alján pihen. A márka a világ legszebb bikini modelljeivel működött együtt, amelyből nagyszabású, emlékezetes kampányok születtek. Gisele Bündchen természetes, túlzások nélküli varázsa rávetült a Calzedoniára is, amely a fürdőruhák megteremtőjeként is élvonalban tündököl.

Ezután jött még Cameron Russel, Sara Sampaio és idén Adriana Lima, akik a Calzedonia ikonikus arcaiként újabb ragyogást kölcsönöztek a szí­nnel, stí­lusossággal teli fürdőruha modelleknek.

A Calzedonia születésnapja egyben az örök nőiesség ünnepe, ez alkalomból a márka előre is tekint: első számú terve, hogy továbbra is szí­vét-lelkét beleadva végzi küldetését.

Megosztom