2017.07.24. ,
facebookrss


LEGFRISSEBB SZÁM

cimlap

30 ÉVES A CALZEDONIA! BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT!

A nők egyik kedvenc üzlete ma ünnepel.

Családi Lap
2016.12.01  15:48   
mail
nyomtatás
betuméret növelés
betuméret csökkentés

Ebből a különleges alkalomból idézzük fel annak a sokarcú világmárkának a "történelmét", amely az évek során a legwear és a beachwear tervezésnek is első számú specialistájává vált és szezonról szezonra stílusos modellekkel, innovatív anyagokkal és trendteremtő fazonokkal biztosítja azt lehetőséget a nők számára, hogy még szebbnek érezhessék magukat.
Az évek során a Calzedonia kialakította saját stílusát, amelyben a sikket, a nőiességet és sok esetben a praktikumot egyesítő kiegészítők sztárszerepben tündökölnek. A márka figyelemmel kíséri az aktuális nemzetközi irányzatokat, ezek a cég saját divatnyelvén, technológiai újítások nyomán, trendi, innovatív, ellenállhatatlan termékek formájában kelnek életre és szolgálják nők millióit, szerte a világon.

A Calzedonia figyelmének középpontjában mindig is a nők álltak: a márka számos üzenettel tisztelgett a női erő előtt: 2014-től olyan ikonikus sztárral szólította meg a világ nőuniverzumát, mint Julia Roberts, aki a mai napig a márka arcaként ragyog. 2015-ben az új PREMIUM harisnyák nagy sikerrel debütáltak, a TOTAL SHAPER-t ismét a színésznő mutatta be a nőiesség és az egyediség ikonjaként.

A Calzedonia, ezerarcú fürdőruha kínálatának köszönhetően egész évben, a nyári szezonban is elkíséri a nőket, amikor a harisnya a komód alján pihen. A márka a világ legszebb bikini modelljeivel működött együtt, amelyből nagyszabású, emlékezetes kampányok születtek. Gisele Bündchen természetes, túlzások nélküli varázsa rávetült a Calzedoniára is, amely a fürdőruhák megteremtőjeként is élvonalban tündököl.

Ezután jött még Cameron Russel, Sara Sampaio és idén Adriana Lima, akik a Calzedonia ikonikus arcaiként újabb ragyogást kölcsönöztek a színnel, stílusossággal teli fürdőruha modelleknek.

A Calzedonia születésnapja egyben az örök nőiesség ünnepe, ez alkalomból a márka előre is tekint: első számú terve, hogy továbbra is szívét-lelkét beleadva végzi küldetését.






A kommenteléshez be kell jelentkezni.

Hozzászólások

Nincs hozzászólás