2017.02.21. ,
facebookrss


LEGFRISSEBB SZÁM

cimlap

Gyönyörű fotók a magyar tornász utánpótlásról

A jótékonysági kampány célja, hogy a magyar tornász utánpótlás sportolási lehetőségeit bővíthessék és fejleszthessék.

Családi Lap
2016.08.03  09:00   
mail
nyomtatás
betuméret növelés
betuméret csökkentés

A Procter&Gamble július 28-án indította útjára legújabb jótékonysági kampányát, melynek célja, hogy a magyar tornász utánpótlás sportolási lehetőségeinek bővítését és fejlesztését támogassa.
Ebből az alkalomból a P&G egy fotósorozatot hívott életre Kovács Szilvia, fotográfus segítségével. A fotósorozat a gyerekek mindennapos felkészülő edzéseinek egy-egy részletét örökíti meg, bemutatva a sportág szépségét és a teljesítmény mögött rejlő áldozatos munkát.


A kampány augusztus 24-ig tart és a támogatás lényege, hogy az adományozni kívánó vásárlók P&G termékeket, többek között Always, Ariel, Gillette, head&shoulders, Jar, Lenor, Oral-B, Old Spice, Pampers márkákat vásároljanak a Tesco áruházakban. A vásárlásból befolyt összegből a Magyar Torna Szövetségen közreműködésével országosan 5 tornász utánpótlás csapat, az FTC YBL tervező, az MTK, a Győri AC, a Dunaferr SE és Békéscsaba TC biztonságos sportolási lehetőségeinek fejlesztéséhez járulhatunk hozzá.














A kommenteléshez be kell jelentkezni.

Hozzászólások

Nincs hozzászólás