Ví­rusfilm, jótékonykodás, Mikulásfutás – hí­rek a Rossmann háza tájáról

A tavaly 2,3 milliárd forintos eredményt felmutató Rossmann drogéria lánc közel tí­z százalékkal növelte árbevételét 2014-ben, és az idei évre is legalább két számjegyű, a piaci átlag feletti növekedést vár. Az idén megújult online drogériában pedig már több mint tí­zezer termék vásárolható meg, számos felhasználóbarát újí­tás mellett.

A Rossmann értékesí­tési stratégiájában kiemelt szerepet kap az online értékesí­tés is. A vásárlói igények folyamatos monitorozása alapján júliusban megújult a drogéria webshopja a fiatalabb célcsoport elvárásait is figyelembe véve. A mai trendekhez alkalmazkodva egy olyan átgondolt platformot biztosí­t vásárlóinak a Rossmann, amely fokozza a felhasználói élményt, amellett, hogy egy könnyen kezelhető, sok releváns információt tartalmazó fiatalos, trendi felülettel találkozunk.

„A teljes drogéria választékot lefedve, országos kiszállí­tással dolgozunk; a magyar piacon egyedülálló szolgáltatást nyújtva. A házhozszállí­tás mellett már több mint 2700 átvételi ponton (MOL töltőállomások, PostaPont) átvehető a rendelés“- tette hozzá Varga Anita ígnes a Rossmann Magyarország Kft. marketing vezetője.

A www.rossmann.hu oldalon már több mint tí­zezer áru vásárolható meg. A Rossmann analitikái alapján a shopban elsősorban hölgyek vásárolnak, de egyre nő a szolgáltatást igénybe vevő férfiak száma is. Korcsoport tekintetében az oldalt elsősorban a 25-34 éves korosztály használja, de a növekvő internet penetráció hatására az idősebb korosztály aktivitása is erősödött az elmúlt időszakban.

Szeptember 14.-én indul egy televí­ziós reklámkampány, ismét írpa Attilával a főszerepben. A fiatalabb korosztályt célozva, külön számukra készült egy ví­rusfilm is, amely kizárólag a világhálón lesz elérhető. A videók azt boncolgatják, mire vágyik egy család. Az egyik reklámból azt is megtudhatjuk, vajon írpa Attila mire vágyik.

Fesztivál Drogéria

A Kreativ.hu augusztusi online, olvasók körében készí­tett közvélemény kutatása szerint a Rossmann márkamegjelenése volt a legjobb a Sziget Fesztiválon. A drogéria-lánc egy 25×25 m-es területen jelent meg, amelyen helyet kapott egy 100 m2-es medence, egy bár, egy zuhanyzó-részleg és egy teljesen felszerelt Rossmann drogéria is. A Sziget alatt naponta több ezer fesztiválozó látogatta meg a Rossmann szórakoztató paradicsomát, a medencében egyszerre százan bulizhattak, miközben Európa egyik legnagyobb habgépe percenként 250.000 liter habot fújt rájuk. Közel száz fős stáb dolgozott azon, hogy a Rossmann-szigeten nappal is önfeledten szórakozhassanak a vendégek, akik szerint ez volt az idei év egyik legszexibb márkamegjelenése a fesztiválon.

Társadalmi Felelősségvállalás

Idén a Rossmann nagyobb hangsúlyt fektet a társadalmi felelősségvállalásra is. Négy szervezetet – a Semmelweis Egyetem I. sz. Gyermekgyógyászati Klinikát, a MRE Bethesda Gyermekkórházat, az ígota Alapí­tványt és a Down Egyesületet – támogat összesen kétmillió forint értékben gyermekápolási és tisztí­tószerekkel, illetve szervezetenként ezer Jégkorszak plüssfigurát is ajándékoz, közel kilenc millió forint értékben.
December 6-án ismét megrendezik a Rossmann Mikulásfutás-t. Ebből az alkalomból a drogéria-lánc újra megszervezi a cipős-doboz akciót is.

Kentaur márkamagazin

A Rossmann ingyenes Kentaur elnevezésű vásárlói magazinjának őszi száma szintén szeptember 14-én jelenik meg, 160.500 példányban és még szí­nesebb tartalommal szórakoztatja majd az olvasókat. A magazin még több érdekes, fényképes interjút tartalmaz, továbbá iskolakezdési tippekkel, programajánlókkal és a gyermekneveléshez hasznos információkkal találkozhatnak az olvasók.

Megosztom