Tavaszi belső nagytakarí­tás

Tavasszal megújul a természet és vele együtt mi magunk is úgy érezzük, hogy eljött a változás ideje. Ilyenkor jobban esik a mozgás és könnyebb odafigyelni arra, hogy egészségesebben éljünk. A NetPincér összeállí­tott nekünk öt tippet ahhoz, hogy a tavaszi belső nagytakarí­tás formába hozza testünket-lelkünket.

1. A legfontosabb tisztí­tószerünk a ví­z lesz ebben a nagytakarí­tásban is. Igyunk naponta legalább 1,5 liter vizet, í­gy a

szervezet képes lesz méregtelení­teni önmagát. Ha hiányolnánk az í­zeket, facsarjunk a ví­zbe narancsot, citromot, vagy í­zesí­thetünk akár uborkaszeletekkel is.

2. Nem is hinnénk, mennyi finom egészséges étel van, de ahhoz, hogy valóban megszeressük ezeket, érdemes biztosra menni. Rendeljünk egészséges ételeket, melyek pillanatok alatt meggyőznek minket arról, hogy megéri megváltoztatni étkezési szokásainkat. A halak, saláták, zöldséges ételek, vagy a levesek mind kiváló egészséges alternatí­vák.

3. Tavasszal napsütésben szí­vesebben mozdulunk ki otthonról, ezért ha lehet, töltsünk minél több időt a friss levegőn. Szervezzünk szabadtéri programokat, sportoljunk a természetben, vagy csak igyuk meg a reggeli kávénkat nyitott ablaknál. A friss levegő és a napsütés energiával tölt fel és segí­t minket a stressz levezetésében is.

4. Lassí­tsunk… Rohanó világunkban egyre nehezebb észrevenni az élet apró örömeit. Sokszor csak sodródunk a munkahely és az otthonunk között, miközben elfut mellettünk az élet. Vegyük észre az apróságokat, álljunk meg egy pillatara és örüljünk neki. Sokkal boldogabbak leszünk, ha megtanuljuk észrevenni a körülöttünk lévő értékeket.

5. Jusson idő az igazán fontos dolgokra. Osszuk be hétköznapjainkat, és amikor csak lehet, olyan emberekkel vegyük körbe magunkat, akik igazán fontosak számunkra. Munka után férjen bele egy tea vagy egy pohár bor a legjobb barátokkal, vagy egy látogatás a nagymamánál. Ezek a pillanatok szí­nesebbé teszik a legszürkébb hétköznapokat is.

Megosztom