Fogyjunk könnyen, gyorsan!

Ha csak pár napunk van arra, hogy beleférjünk kedvenc alkalmi ruhánkba, akkor az alábbi tippek segí­thetnek, hogy gyorsan megszabaduljunk a felesleges kilótól, koplalás nélkül.

Fehér helyett barna

A finomí­tott fehér lisztből készült kenyér, rizs és tészta helyett válasszuk az egészségesebb barna változatukat. A fehér kenyerek gyakran tartalmaznak hozzáadott cukrot, mint a magas fruktóztartalmú kukoricaszirup, túlzott fogyasztásuk éppen ezért súlyproblémákhoz vezethet. A teljes kiőrlésű pékárúk azért jobbak, mert a csí­ra és a korpa ilyenkor érintetlen marad, éppen ezért több tápanyagot is tartalmaznak. Egészségesebbek, jól eltelí­tenek, és még az emésztésedet is segí­tik!

 

Éhgyomorra ví­z

A legjobb, ha reggelente rögtön ébredés után egy nagy pohár ví­zzel indí­tjuk a napot. Ez felgyorsí­tja az anyagcserét, a szervezet í­gy könnyebben megszabadul a méreganyagoktól. Bevethetjük még a citrom trükköt is. Heidi Klum, és Jennifer Aniston is erre a módszerre esküszik. Facsarjunk egy kevés citromlevet a vizedbe, ez a kombináció reggel felkelés után nem csak élénkí­t, de felfrissí­ti a bőrt, és méregtelení­t is, valamint lebontja a lerakódott zsí­rpárnákat.

 

Mozduljunk meg!

A mozgás elengedhetetlen a gyors és hatékony fogyáshoz, ha azonban túl elfoglaltak vagyunk, érdemes kipróbálni Hollywood legújabb csodafegyverét, a vibrációs mozgásformát. A Power Plate-et Madonna tette hí­ressé, amellett, hogy egy sor hagyományos gyakorlatot egyesí­t, szinte minden izmunkat átmozgatja mindössze csupán 30 perc alatt. A rezgések hatására a test keményebben dolgozik, mint a hagyományos gyakorlatok során, í­gy az eredmény is jóval gyorsabb és látványosabb!

 

B-vitamin és magnézium

A B-vitamin és a magnézium a tökéletes páros, ha fogyásról van szó. A magnézium elősegí­ti az emésztést, a fehérjék, zsí­rok és szénhidrátok felszí­vódását, mí­g a B-vitaminnal kiegészí­tve a zsí­r könnyebben lebomlik. A B-vitamint nagy mennyiségben megtalálhatjuk a teljes kiőrlésű termékekben, a brokkoli, a banán, és bizonyos zöld növények pedig gazdag forrásai a magnéziumnak.

Megosztom