2020.01.28. ,
facebookrss


LEGFRISSEBB SZÁM

cimlap

HÍRLEVÉL FELIRATKOZÁS

Email*
Név*


Fogyjunk könnyen, gyorsan!

Az alábbi tippek segíthetnek, hogy gyorsan megszabaduljunk a felesleges kilótól, koplalás nélkül.

Családi Lap
2013.09.10  14:48   
mail
nyomtatás
betuméret növelés
betuméret csökkentés

Ha csak pár napunk van arra, hogy beleférjünk kedvenc alkalmi ruhánkba, akkor az alábbi tippek segíthetnek, hogy gyorsan megszabaduljunk a felesleges kilótól, koplalás nélkül.
Fehér helyett barna

A finomított fehér lisztből készült kenyér, rizs és tészta helyett válasszuk az egészségesebb barna változatukat. A fehér kenyerek gyakran tartalmaznak hozzáadott cukrot, mint a magas fruktóztartalmú kukoricaszirup, túlzott fogyasztásuk éppen ezért súlyproblémákhoz vezethet. A teljes kiőrlésű pékárúk azért jobbak, mert a csíra és a korpa ilyenkor érintetlen marad, éppen ezért több tápanyagot is tartalmaznak. Egészségesebbek, jól eltelítenek, és még az emésztésedet is segítik!

 

Éhgyomorra víz

A legjobb, ha reggelente rögtön ébredés után egy nagy pohár vízzel indítjuk a napot. Ez felgyorsítja az anyagcserét, a szervezet így könnyebben megszabadul a méreganyagoktól. Bevethetjük még a citrom trükköt is. Heidi Klum, és Jennifer Aniston is erre a módszerre esküszik. Facsarjunk egy kevés citromlevet a vizedbe, ez a kombináció reggel felkelés után nem csak élénkít, de felfrissíti a bőrt, és méregtelenít is, valamint lebontja a lerakódott zsírpárnákat.


 

Mozduljunk meg!

A mozgás elengedhetetlen a gyors és hatékony fogyáshoz, ha azonban túl elfoglaltak vagyunk, érdemes kipróbálni Hollywood legújabb csodafegyverét, a vibrációs mozgásformát. A Power Plate-et Madonna tette híressé, amellett, hogy egy sor hagyományos gyakorlatot egyesít, szinte minden izmunkat átmozgatja mindössze csupán 30 perc alatt. A rezgések hatására a test keményebben dolgozik, mint a hagyományos gyakorlatok során, így az eredmény is jóval gyorsabb és látványosabb!

 

B-vitamin és magnézium

A B-vitamin és a magnézium a tökéletes páros, ha fogyásról van szó. A magnézium elősegíti az emésztést, a fehérjék, zsírok és szénhidrátok felszívódását, míg a B-vitaminnal kiegészítve a zsír könnyebben lebomlik. A B-vitamint nagy mennyiségben megtalálhatjuk a teljes kiőrlésű termékekben, a brokkoli, a banán, és bizonyos zöld növények pedig gazdag forrásai a magnéziumnak.

forrás: lifepr.hu





A kommenteléshez be kell jelentkezni.

Hozzászólások

Nincs hozzászólás