12 tipp, hogy idén sikerüljön az életmódváltás

Ezekben a hetekben sokan szembesülünk azzal, hogy az újévi életmódváltással kapcsolatosfogadalmaink nem éppen a tervek szerint alakulnak. A januári lelkesedésből mostanra már nem maradtsemmi, egyre gyakrabban nyitogatjuk esténként a hűtőszekrény ajtaját, kimaradnak a Zoomos edzések, újra beindult a munka, sok a stressz ésbárcsak el se kezdtük volna. De van egy hírünk: még semmi sincs veszve. Összegyűjtöttünk egytucat hasznos tippet, amik segíthetnek, hogy idénmégis sikerüljön az életmódváltás.

1. Fogalmazd meg a céljaidat

Tudd, hogy mit szeretnél és azt is pontosan fogalmazdmeg, hogy miért. Írd le, mondd ki hangosan, ragaszd kia hűtőre – a lényeg, hogy gyakran eszedbe jusson. Ha látod a célt, az ahhoz vezető út is könnyebb lesz.

2. Ne akarj mindent egyszerre

Fogadd el, hogy nem lehet egyszerre minden fronton egyformán jól helytállni: otthon, a munkahelyeden ésmég az életmódváltásban is. Ne akarj egyik napról a másikra élsportolóvá válni, minden finom falatróllemondani és még a munkahelyeden is bevállalni a plusz feladatokat. Inkább haladj apró lépésenként előre.

3. Aludj jól

Talán túlságosan is egyszerűnek tűnik, de a minőségűés elegendő mennyiségű alvás az életmódváltássikerének alapja, ennek ellenére nem fordítunk erre kellőfigyelmet. Hagyni kell a testedet regenerálódni.

4. Kérj segítséget

Az interneten sok életmódváltást segítő információ van, mégis pont ezért nehéz megtalálni azokat, amikszámunkra hasznosak lehetnek. Ha tanácsra van szükséged edzéssel, táplálkozással vagy étrend-kiegészítőkkel kapcsolatban, kérd tapasztaltszakemberek segítségét. Ha életmódváltásbangondolkozol, akkor regisztrálj a BioTechUSA Lifestyle Programjába személyre szabott megoldásokért, aholegy szakértők által összeállított program segít majdcéljaid elérésében, legyen az fogyás, izomtömeg-növelés vagy szálkásítás.

5. Ügyelj a folyadékbevitelre

Mennyit iszol naponta? Megvan a 2-3 liter? Ne rettenjmeg, ebbe beleszámít a reggeli narancslé és az ebédremegevett leves is. Ha nehezen veszed magad azivásra vagy egyszerűen megfeledkezel róla, használjtelefonos applikációt, ami emlékeztet és segítszámontartani a napi mennyiséget.

6. Tervezz előre

Az életmódváltás egyik legidőigényesebb része a tervezés. , ha mindig pontosan tudod, hogy mikor mitfogsz enni és inni, így elkerülheted azokat a nem várthelyzeteket, amikor az éhség vagy egyéb nehezítőkörülmény miatt gyorsan és rossz döntéseket hozol egyreggelivel, ebéddel vagy vacsorával kapcsolatban.

7. Ne mondj le a nassolásról

Keresd meg kedvenc édességeid és nassolnivalóidegészséges alternatíváit. Lemondás és teljes tagadáshelyett törekedj ebben is a kompromisszumosmegoldásra. Az életmódváltás hosszú távra szól, nemérdemes sanyargatni magad.

8. Iktass be több mozgást

Néhány hétköznapi rutin megváltoztatása is egészensokat számít. Lift helyett használd a lépcsőt, ha kocsivaljársz, próbálj meg a célállomástól néhány utcávaltávolabb parkolni. Hétvégén kirándulj a családdal, vagymenj egy kicsit nagyobb kört az esti kutyasétáltatásokalkalmával. Apróságnak tűnnek, de mind számítanifognakEdzőterem híján sportolj otthon, szerezz be eszközöket, számos rendkívül hasznos edzésvideóttalálsz az interneten.

9. Használd okosan az étrend-kiegészítőket

Az eredményes életmódváltáshoz elengedhetetlen a megfelelő táplálkozás és a rendszeres testmozgás, amitadott esetben érdemes lehet kiegészíteni étrend-kiegészítők használatával is. Az étrend-kiegészítő olyanélelmiszer, amely koncentrált formában tartalmaztápanyagokat vagy egyéb táplálkozási vagy élettanihatással rendelkező anyagokat, egyenként vagykombináltanezeket céloknak megfelelően jól be lehetilleszteni egy életmódváltó programba.

10. Legyenek pihenőnapjaid

A pihenés nem jutalom, hanem egy ugyanolyan feladat, mint a munka. Amikor a tested pihen, erőt gyűjt az újabbigénybevétel előtt. Lelkiismeretfurdalás nélkül tervezz be a hétre egy-két edzésmentes napot és élvezd a lazítást. Kikapcsolódáshoz pedig mindig jól jön egy podcast!

11. Fokozatosan terheld magad

Ha hosszabb idő után most kezdtél el újra mozogni, fontos, hogy fokozatosan terheld magad. Ha nem ígyteszel, könnyen lesérülhetsz, ami meghiúsíthatja mindentervedet

12. Együtt könnyebb

Csatlakozz olyan zárt és exkluzív életmódváltóFacebook csoporthoz, ahol hetente több alkalommalérkeznek az inspiráló tartalmak és a szakemberekállandó jelenléte mellett lehetőség van a közösségmotiváló erejének kihasználására, egymástámogatására is.

Megosztom